FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/Biblioteka/P80920-123512.jpg /Files/images/Biblioteka/P80920-123532.jpg

Сучасна шкільна бібліотека - це місце, де учень, вчитель і бібліотекар зустрічаються щодня для спільної роботи, де на практиці виховується потреба в знаннях, даються навички пошуку потрібної інформації, закладаються основи самоосвітньої діяльності. Кожна бібліотека повинна мати добре організоване інформаційне середовище, яке б відповідало запитам і потребам основної категорії користувачів. Кожна школа за програмою НУШ матиме у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек.
Завдання шкільної бібліотеки допомогти творчому та відповідальному вчителю, який постійно працює над собою, у виборі нових навчальних посібників для реалізації програми НУШ. Один із способів користування та поширення інформації – власний інтернет – ресурс. Він містить посилання на різні сайти, які допоможуть учителеві у підготовці до уроків, а також стануть джерелом додаткової інформації. Читач має можливість користуватися електронними навчальними посібниками, додатковими програмованими матеріалами.
Бібліотечні заходи задовольняють і розвивають інформаційні потреби і запити користувачів, розширють коло пізнавальних інтересів, сприяють проведенню дозвілля, допомагають залученню нових користувачів до бібліотеки, здійснють рекламу бібліотеці, створюють її імідж. На початковому етапі реалізації програми Нової української школи шкільна бібліотека, вчителі та учні можуть самостійно долучатися до процесу оновлення художнього фонду бібліотеки, наприклад проведення благочинної Акції «Подаруй бібліотеці книжку». Ще один спосіб (як варіант вивчення курсу «Я досліджую світ», «Математика») – шкільні ярмарки, які навчають дітей що гарні вчинки обов'язково повертаються. Такий вид роботи можна інтегрувати і з предметними тижнями, за програмою яких навчатимуться пілотні класи Нової української школи, і з окремим вивченням предмету, та з масовою роботою бібліотеки.

Нова українська школа – ключова реформа Міністерства освіти і науки України


Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015–2025 рр. / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine. – 2017. – № 1. – С. 21–26. – Бібліогр.:

Нова Українська школа : [веб-сторінка] / М-во освіти і науки України. – Електрон.дані. – [Київ], 2019. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola, вільний.

Нова Українська школа: концептуал. засади реформування серед. шк. / група упоряд.: Гриневич Лілія [та ін.] ; заг. ред.: Грищенко Михайло. – [Київ], 2016. –40 c. – Текст документа представлено також в інтернеті: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/konczepcziya.pdf.

НУШ: Нова Українська школа : [портал] / ГО «Смарт Освіта» у партнерстві зМ-вом освіти і науки України. – Електрон. дані. – [Київ], 2019. – Режим доступу:https://nus.org.ua/, вільний.

Панельна дискусія «Бібліотека Нової української школи: реалії та перспективи»/ матеріал підгот. Хемчян І. І. // Шкіл. б-ка плюс. – 2018. – Жовт. (№ 19/20). – С. 2–5.

Кiлькiсть переглядiв: 2446